Minden, ami DC!

Ben Affleck: 'Örömmel csinálom, amíg csak szeretnék.'

2017. július 24. 10:29 | DC Magyarország | komment

A Warner Bros. bemutatta "Az igazság ligája" új előzetesét a stúdió szombati Comic-Con paneljén, ahol Ben Affleck cáfolta a pletykákat, miszerint távozna Batman szerepétől. A színész a panelt követően az EW-vel ült le, hogy bővebben beszéljen a továbbiakról.0000000013.png

"A helyzetem változatlan. Két filmen vagyok túl. Mindig is terveztem csinálni egy harmadikat, ha a Warner is úgy akarja. Ha a Batphone megcsörren, biztosan felveszem."

Visszalépés a Batman-mozi rendezésétől: "Ez egy hatalmas munka, értve a mutatványokat, a jelmezt, a felvételt és a karaktert. Ezeket csinálni és még rendezni is egyszerre talán túl soknak tűnt. Valamelyik biztosan félresikerült volna. Azt hiszem, ez úgy mutatkozott meg a külvilág számára, mintha nem érdekelne az egész, vagy hiányozna belőlem a lelkesedés. Pedig igazából én imádom ezt a karaktert." 

Új rendező: "Az, hogy megszerezték Matt Reevest, nagyon-nagyon izgalmas. Matt nem teljesen vázolta még fel az elképzeléseit. Arra várt, hogy kijöjjön A majmok bolygója, és ez teljesen felemésztette. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ő milyen történetre gondolt." 

Az Igazságliga-film: "A Warnernél nagyban dolgoznak rajta, hogy minden rendben legyen. Ez a lehető legjobb társulás. A Wonder Womannel egyenesen a főnyereményt ütötték meg. Szerintem elkaptuk [Az igazság ligája] tónusát és a hangulatát."

"Örömmel csinálom, amíg csak szeretnék. Előbb vagy utóbb biztos lesz más, és meggyőződésem, hogy az a valaki nagyszerű lesz. De amíg én vagyok itt, addig a lehető legjobbat nyújtom, amit csak tudok, és nagyon megbecsülöm a szerencsémet."

Olvassátok vissza a Comic-Con közvetítésünket!

Ha tetszett a bejegyzés, ne felejtsétek el kedvelni az új Facebook oldalunkat!

A bejegyzés trackback címe:

https://dcmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr7512683903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása