Minden, ami DC!

EXKLUZÍV: Interjú 'A zöld íjász' sztárjával, Elysia Rotaruval

2017. január 27. 15:51 | DC Magyarország | Szólj hozzá!

Az a nagyszerű lehetőségünk adódott, hogy készíthettünk egy rövid email-interjút Elysia Rotaruval, aki Taiana szerepét játszotta A zöld íjász (Arrow) sorozat negyedik évadának visszaemlékezéseiben. A színésznő meglepően közvetlen volt, és szívesen állt a rendelkezésünkre pár kérdés erejéig. Az interjúnk angol változatát már olvashattátok, sőt, érdekességként megjegyezzük, hogy kedves interjúalanyunk is megosztotta a linket a közösségi oldalain. Az interjú magyar változatát alant olvashatjátok!

e_rotaru_matt_lawrence_dix_10.jpg

Kérdés: Kinek, vagy minek a hatására döntöttél úgy, hogy a színészi pályát választod?

Elysia: Még gyerekkoromban kezdődhetett, amikor néztem a tévében azt a rengeteg színészt a Saturday Night Live-ban és a Mad TV-ben szerepelni, és életre kelteni rengeteg emlékezetes, szórakoztató karaktert. Emlékszem, mennyire megnevettettem a családomat, amikor elkezdtem utánozni az olyan karaktereket, mint Miss Swan vagy Stuart a Mad TV-ből, és rájöttem, hogy ez tetszik nekem. Érzéseket kiváltani emberekből, miközben a képzelőerőmet használom. El is határoztam, hogy egy nap ebből szeretnék megélni.

K: Hogyan készülsz a szerepeidre?

E: Ez mindig az adott projekt stílusától, hangulatától és műfajától függ. Mindenekelőtt át kell látnom, hogy a karakteremet milyen világ veszi körül. Aztán felfedezem a figura életútját, tudnom kell a teljes történetét. Megtanulom a szövegem és érzem magamban a karaktert, mintha bennem élne. Mindig kellő kutatómunkát és utánajárást végzek. Bátran felteszek olyan kérdéseket, amikre nem tudom a választ kristálytisztán. Aztán eljátszom a szerepet, érzem a hangomon és a testemben a figurát, és hagyom, hogy a képzelőerőm és az ösztöneim irányítsanak. Olykor merész döntéseket hozok, és bármikor nyitott vagyok a színésztársaim, a rendezőim és a környezetem javaslataira.

K: Milyen hangulat jellemezte A zöld íjász forgatását?

E: Nagyon intenzív volt, de ugyanakkor remek móka. Ezen a sorozaton dolgozni roppant tanulságos volt számomra. Olyan mentális, fizikai és érzelmi kihívások elé nézhettem, mint azelőtt soha, és ezeket le kellett küzdenem, ami jó lecke volt. Voltak helyzetek, amikor azonnal, „röptében” kellett megtanulnom valamit és bíznom magamban. Illetve voltak a karakterem történetében olyan mozzanatok, amiket nem teljesen értettem, de tisztában voltam azzal, hogy az írók nem véletlenül szőtték bele a cselekménybe. A forgatás minden napján bővítettem az eszköztáramat és új dolgokat tanultam. Megtanultam még jobban bízni magamban, és ez nagyon lelkesítő volt.

e_rotaru_liz_rosa_4.jpg

K: Vannak esetleg törölt jeleneteid, amit te szívesen láttál volna viszont a sorozatban?

E: Nem tudok felidézni semmi ilyesmit. Azt hiszem, minden leforgatott jelenetemet megtartották.

K: Nem egyszer láttunk már karaktereket "meghalni" a sorozatban. Van bármi esélye Taiana visszatérésének?

E: Ó, azt én is nagyon szeretném tudni. Azt hiszem, nem tehetünk mást, mint hogy várunk, és idővel kiderül.

K: Figyelemmel követed a sorozatokat, amikben szerepelsz?

E: Igen, szeretem megnézni a kész vágásokat, ahogy végül összeáll az egész. Illetve van egy pár színész barátom, akiknek szintén figyelemmel kísérem a munkáját.

K: Mennyire vagy naprakész A zöld íjász, illetve más DCTV sorozatokat illetően?

E: A zöld íjásznál igyekszek az lenni, de néha, a naptáram miatt megesik, hogy kicsit lemaradok. Viszont, amikor tudom, akkor ledarálom az epizódokat.

K: Ki a személyes kedvenc szuperhősöd?

E: Azt hiszem, Wonder Womanre szavazok.

K: Ha választhatnál, melyik képregényhőst játszanád el szívesen, és miért épp őt?

E: Talán Witchblade-t. Kamaszkoromban nagyon szerettem azt a képregényt, megfogott a sötét hangulata és nyersessége. Őt szívesen eljátszanám.

e_rotaru_liz_rosa_7.jpg

K: Jelenleg milyen projekteken dolgozol?

E: Jelenleg van néhány szinkronmunkám, amikről még nem árulhatok el részleteket. Ezen kívül visszatértem a meghallgatások dzsungelébe, kíváncsian várom, milyen sorozatba válogatnak be legközelebb.

K: Mit üzennél a magyarországi DC Comics rajongóknak?

E: Alig várom, hogy egyszer találkozhassak veletek egy Comic-Con alkalmával, és nagyon köszönöm a rengeteg szeretetet és támogatást! Kiváltságként élem meg, hogy azt csinálhatom, amit szeretek, és megoszthatom mindezt veletek is. Annyira hálás vagyok.

Fotó: Liz Rosa és Matt Lawrence Dix

Ez volt a blogunk első email-interjúja, de ennyinél semmiképp nem állunk le, igyekszünk még eljutni minél több hírességhez egy hasonló témázgatás erejéig. Még egyszer köszönjük a csodálatos Elysia Rotarunak, hogy időt szakított ránk. Ne felejtsétek el nézni A zöld íjász új epizódjait – az ötödik évad még idén megérkezik Magyarországra is –, valamint követni minket a DC univerzummal kapcsolatos tartalmakért!

English version»

Ha tetszett a bejegyzés, kedveljetek minket a Facebookon!

Fordította: Genzo

A bejegyzés trackback címe:

https://dcmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr1812160501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása