Minden, ami DC!

Top 5 DC bejelentés a 2018-as Comic-Conról

2018. július 29. 10:22 | DC Magyarország | Szólj hozzá!

Cathy szerint ezek voltak az esemény legjelentősebb DC-s történései.

Bár már egy hét is eltelt a Comic-Con óta, még mindig nem tudunk betelni az eseményen közzétett kedvcsinálókkal és hírekkel, ezért Cathy lezárásként összeszedte az 5 legnagyobb bejelentést a rendezvényről. Fontos megjegyezni, hogy ezek a pontok nagyságuk/fontosságuk sorrendjében vannak összeszedve, nem minőségük szerint.

Aquaman

Tudjátok van Samuel L. "Motherfucker" Jackson, de amikor megnéztem az Aquaman előzetesét, eszembe jutott, hogy most már van olyan szinten a kedves Jason, hogy Jason "Motherfucker" Momoa legyen, mert komolyan mondom, én még ilyen szintű pálfordulást nem sokat láttam. Úgy értem, hogy szegény Aquaman korai idejében egy csikóhalon táncoló bénaság volt, akit annyira senki se szeretett, aztán a Justice League animációs sorozatban már sokkal menőbb volt, a New 52 reboot hívta fel rá a figyelmem, most pedig ott tartunk, hogy kedves Jason menőbb, mint Batman vagy Superman! Mert én ezt érzem, hogy a sok nyüszi-nyafi után hullámháton beúszik ez a hawaii félisten, én pedig keresem az állam. Nem, nem csak a külleme miatt, annyira látszik, hogy átéli a szerepet, hogy ott van lelkileg, hogy fontos számára a karakter. Persze, jöhettek azzal, hogy ez is egy ezerszer látott trónbitorlós film lesz, csak a víz alatt, de én azt mondom, hogy a sarokpontok valószínűleg ismerősek lesznek, bár érhet bennünket meglepetés, de ettől függetlenül minden más annyira új és friss és Jason "Motherfucker" Momoa lesz, hogy én már most imádom.

Shazam!

Shazam karakterével először a Young Justice sorozatban találkoztam, és ott egy picit idegesítő, de annál erősebb és nagyszívűbb karakternek ismertem meg. A hír hallatán, hogy készül az új film, nem jöttem teljesen lázba, de az előzetest látván teljesen rápörögtem. Billy egy alapjáraton jószívű srác, mások védelmére kel, de vajon képes lesz nem visszaélni a kapott hatalommal, hanem a rosszak ellen fordítani? Ennek szurkolok, na meg annak, hogy Mark Strong alakítása egy erős DC gonoszt hozzon, meg persze, hogy megjelenjen a Tigris!

Young Justice harmadik évad

A második évad lezárása után legszívesebben kivágtam volna a laptopom az ablakon. Nyugtatgattam magam, "semmi gáz, jön a harmadik évad", aztán bejelentették, hogy elkaszálták a sorozatot. De itt meglátszik a rajongók ereje, ugyanis addig könyörögtek, kampányoltak, gyűjtötték az aláírásokat, míg végül csak eljött a pillanat, hogy a harmadik évadba először betekinthessünk. Van egy kis hang azért a fejemben, hogy ez egy ügyes marketing fogás, ugyanis egy akkora kaput, mint amit a második évad vége nyitott ki, nem lehetett úgy hagyni, az nem lezárás volt, inkább egy folytatást követelő szakasz vége. Szóval itt van Darkseid, aki lepacsizott Vendel Savage-dzsel és ez olyan, mintha a Sátán összefogna Hitlerrel, hogy bulizzanak egy jót. Visszatérnek a jól megszokott arcok, persze újakkal fűszerezve és én nagyon merem remélni, hogy lesz olyan komoly a harmadik évad, mint a második, ha már két ekkora főgonosz összefogott az emberiség ellen.

Titans

Mi az isten volt ez? Batman meg kapja be. Ez a legtöbb ellenérzést keltő előzetes, ami kijött a Comic Conon idén. Nagyon low budget szaga van, mint egy "ócó", kínai sportcipőnek. Megveszed, mert olcsó, de tudod, hogy nem él túl egy szezont sem. Egyedül Robin volt az, aki úgy viselkedett, mintha tényleg Robin lenne, amúgy meg a szuperhősruhája nélkül majdnem úgy néz ki, mint a The Flash Barry Allenje, és az nálam annyira nem jó pont. Raven démonját számomra kissé túltolták, meg nem attól lesz valami R besorolású, hogy káromkodunk, meg folyik a vér, mármint nem ennek kellene dominálnia. A többi szereplő egy- egy felbukkanása nagyon lapos. Star Fire-t nagyon nem gondolták át, mint az ügyeletes "kell ide egy afro karakter." Beast Boy se nem beast, se nem boy, szóval egyelőre nagyon nem győzött meg, kissé ki is ábrándultam a sorozatból. Megadom neki majd az esélyt, mert szeretem annyira ezeket a karaktereket, de igencsak tartok tőle, hogy nem azt látom majd, amit szeretnék.

Batman: Hush és Wonder Woman animációs filmek

Sajnos, előzetest nem kaptunk, de ez a két cím konkrét kedvcsináló nélkül is azonnal felkelti egy DC rajongó figyelmét. A Hush sztori számomra amúgy is az egyik legélvezetesebb Batman történetszál valaha, és szívesen látom majd mozgásban is, bár igazság szerint fáj egy kicsit a szívem, hogy nem élőszereplős változatban láthatjuk először, mindenesetre nagyon várom! Wonder Woman első animációs filmje is nagyon izgalmas és szórakoztató, sőt azóta itt van a különböző rajzfilmsorozatokban való felbukkanása és az élőszereplős film. De mivel ő is egy hasonlóan kimeríthetetlen történeti tárházzal rendelkezik, ezért bármelyik történetszál lesz feldolgozva, biztosan nem unatkozunk majd!

Írjátok meg kommentben nektek melyik bejelentés dobbantotta meg leginkább DC fan szívetek!

Ha tetszett a bejegyzés, kedvelj és kövess minket a Facebookon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://dcmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr8114146761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása